سایت تفریحی سوسیس

جوک عکس اس ام اس خرید اینترنتی آهنگ پیشواز

سایت تفریحی سوسیس

جوک عکس اس ام اس خرید اینترنتی آهنگ پیشواز

دل نوشته زیبای او باز نمی گردد

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۸ ب.ظ

دل نوشته ناب و عاشقانه او دیگر باز نمی گردد که خیلی زیبا به نگارش در امده است و عاشقانه ای ساده است

دل نوشته,دل نوشته ها,دل نوشته های زیبا

میدانم ثمری ندارد این همه انتظار کشیدن و نشستن روی مبلی که تنهایی مرا همراه خود دارد …

شاید دیگر انتظار هم معنا ندارد !

از دیرباز گفته اند انتظار آن چیزی را بکش که می خواهد برسد !

نه آنکه دیگر نمی رسد … !

اصلاً انتظار کشیده شود برای چه ؟

آیا لیاقت این همه صبر و انتظار را دارم ؟

مدام انتظار …

قهوه ای را می یابم که کنار آن گلدان تزیینی خود نمایی می کند.

رقص گلدان در کنار فنجان قهوه !

چه زیباست انتظاری که این همه مهمان ناخوانده دارد …

شاید انتظارهای دیگران به این انتظار من حسودی کنند …

شاید هم دلشان به حال چنین انتظاری بسوزد !

خیلی هم دلشان بخواهد ؛

مگر انتظار من چه مرگش است که نمی خواهندش ؟!

یا بیخود برای من دایه ی عزیز تر از مادر می شوند که دلسوزی کنند !

یک انتظار شیرین برای کسی که هرگز نمی آید !

کسی که رفت و هرگز بر نمی گردد !

این کجایش بد است ؟!

دیدی گفتم که انتظار معنا ندارد …

چون او باز نمی گردد … !

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۵
مرتضی موسوی

دل نوشته