سایت تفریحی سوسیس

جوک عکس اس ام اس خرید اینترنتی آهنگ پیشواز

سایت تفریحی سوسیس

جوک عکس اس ام اس خرید اینترنتی آهنگ پیشواز

اس ام اس عاشقانه

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۲۷ ب.ظ


اس ام اس عاشقانه


مثل هوا در کنار تو ام

نه جای کسی را تنگ میکنم

نه کسی مرا می بیند


اس ام اس عاشقانه


من از تمام دنیا

فقط آن دایره مشکی چشمان تو را میخواهم

وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم


اس ام اس عاشقانه


دلم از هزار راه رفته بی تو باز گشته است

ایوب هم اگر بود چشم می بست از انتظار آمدنت


اس ام اس عاشقانه


این روزها یا به تو می اندیشم

یا به این می اندیشم که چرا؟ به تو می اندیشم


اس ام اس عاشقانه


با تو بودن همیشه پر معناست

بی تو روحم گرفته و تنهاست

با تو یک کاسه آب، یک دریاست

بی تو دردم به وسعت صحراست


اس ام اس عاشقانه


اگه من بمیرم شاید تو ناراحت بشی

اما اگه تو ناراحت بشی من میمیرم


اس ام اس عاشقانه


زن است

احساس دارد

لطیف است

یک جا عقب می نشیند و محبت تو را می خواهد


اس ام اس عاشقانه


قشنگترین بوسه دنیا رو به چشمای نازت میزنم

تا قشنگترین خواب دنیا رو ببینی


اس ام اس عاشقانه


ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﻓﻜﺮ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﻡ

ﺍﺯ ﻓﻜﺮ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﻜﺮ ﻟﺬﺕ ﻣﯽ ﺑﺮﺩﻡ


اس ام اس عاشقانه


پنجره را که باز می کنی

دلم می آید و

لب طاقچه ی نگاهت

می نشیند

می بینی؟

دلم بی دام و دان

جلد نگاهت شده است

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۰۴
مرتضی موسوی

اس ام اس عاشقانه