سایت تفریحی سوسیس

جوک عکس اس ام اس خرید اینترنتی آهنگ پیشواز

سایت تفریحی سوسیس

جوک عکس اس ام اس خرید اینترنتی آهنگ پیشواز

اشعار عاشقانه و جذاب

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ


اشعار عاشقانه و جذاب


دلمان کوچک است

ولی آنقدر جا دارد

که برای هر عزیزی که دوستش داریم

نیمکتی بگذاریم برای همیشه ی عمر


اشعار عاشقانه و جذاب


امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمیکاهد

همیشه هستی … همین حوالی


اشعار عاشقانه و جذاب


به دلم نشستی ولی دو زانو !

معذب نباش

برو عقب قشنگ تکیه بده

پاهاتم دراز کن

این دل فقط جای توئه


اشعار عاشقانه و جذاب


زندگی زیباتر می شود به شرطی که

یادمان نرود به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز

برای یکدیگر آرزوهای خوب داشته باشیم


اشعار عاشقانه و جذاب


در من تمام توست

و در تو تمام آنچه دوست میدارم


اشعار عاشقانه و جذاب


برای من “مهر” در نگاه توست

نه اولین ماه پاییز


اشعار عاشقانه و جذاب


بوسه هایت را کش بده

من می میرم که این لحظه ها را زندگی کنم


اشعار عاشقانه و جذاب


کسی آیا می داند ؟؟؟

پس از یاد گرفتن نام تو

پس از “دوستت دارم”

به چه می نازد الفبا ؟؟؟


اشعار عاشقانه و جذاب


دلمان که با هم باشد

یعنی گور پدر فـــاصـــلــــه ها


اشعار عاشقانه و جذاب


لبخند تو می فهماند

که چه جای دوست داشتنی

و زیبایی ست دنیا !

اشعار عاشقانه

اشعار عاشقانه و جذاب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۱
مرتضی موسوی

اشعار عاشقانه