سایت تفریحی سوسیس

جوک عکس اس ام اس خرید اینترنتی آهنگ پیشواز

سایت تفریحی سوسیس

جوک عکس اس ام اس خرید اینترنتی آهنگ پیشواز

جوک بی ادبی و جدید

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ب.ظ


جوک بی ادبی و جدید


این نکبتایی که سر جلسه امتحان نمیرسونن

(._.) (‘_’ ) (._.)

(._.) ( ‘_’) (._.)

(._.) (•_•) (._.)


جوک بی ادبی و جدید


سالاد الویه از افتادگی و خاکی بودنشه که

خودشو جزو سالادا حساب می کنه

وگرنه دو هیچ از آبگوشت جلوئه


جوک بی ادبی و جدید


مورد داشتیم خارجیه به مخاطب خاصش گفته i love u (دوستت دارم)

مخاصب خاصشم برگشته بهش گفته i love me too (منم خودمو دوست دارم)

اصن لامصب عشقا پوشالى شدن…


جوک بی ادبی و جدید


از خوبی های الویه اینکه که

اگه بخوری بعد بالا بیاریش چیزی رو از دست ندادی

میتونی جمع ش کنی بزاری یخچال فردا شب شام بخوریش


جوک بی ادبی و جدید


طرف کلا یه بار توی مهمونی با دبه سرکه واسش تنبک زدن اونم خونده !

حالا برای یکی از خواننده های معروف عذا دار پست گذاشته :

همکار عزیزم از طرف خودم و جامعه هنری تسلیت عرض می کنم !


جوک بی ادبی و جدید


مورد داشتیم دختره

واسه بالا و پایین کردن شیشه ماشین کلاچ می گرفته !


جوک بی ادبی و جدید


من بچه بودم فکر می کردم فاتحه رو اینجوری می خونن

پِسپِسپِسپِسپِسپِس خدا بیامرزتش !


جوک بی ادبی و جدید


بقالی سر کوچمون به جز ریال و تومن چند واحد پول دیگه هم داره

رنگارنگ ، آدامس شیک و چسب زخم


جوک بی ادبی و جدید


صف ﻧﺎﻧﻮﺍﯾﯽ ﺑﻮﺩﻡ

ﯾﺎﺭﻭ ﺍﻭﻣﺪ ﮔﻔﺖ: خانوم ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺻﻔﻪ ؟

ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ: ﻧﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺩﻓﺎﻋﯽ ﺑﺴﺘﯿﻢ ﺷﺎﻃﺮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﮐﺎﺷﺘﻪ ﺑﺰﻧﻪ !


جوک بی ادبی و جدید


تاکیدی که پسرا موقه عکس گرفتن رو بازوشون دارن

هیتلر رو سبیلاش نداشت !

جوک

جوک بی ادبی و جدید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۷
مرتضی موسوی

جوک