سایت تفریحی سوسیس

جوک عکس اس ام اس خرید اینترنتی آهنگ پیشواز

سایت تفریحی سوسیس

جوک عکس اس ام اس خرید اینترنتی آهنگ پیشواز

اس ام اس خیانت

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۰۳ ق.ظ


اس ام اس خیانت


همه گفتن : عشقت داره بهت خیانت می کنه!

گفتم : می دونم

گفتن : این یعنی دوستت نداره

گفتم : می دونم

گفتن : احمق یه روز می ذاره میره تنها می شی

گفتم : می دونم

گفتند : پس چرا ولش نمی کنی؟

گفتم : این تنها چیزیه که نمی دونم


اس ام اس خیانت


من با کناری ات کنار نمی آیم !

کنار می روم


اس ام اس خیانت


از درد دوست نداشتن هایت گفتم

خیانت را تجویز کردند

گویا این آسان ترین راه عاشقی است


اس ام اس خیانت


بودم!

دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری

رفتــــــــــم


اس ام اس خیانت


آنان که بودنت را قدر نمی دانند

رفتنت را نامردی می خوانند


اس ام اس خیانت


اینجا زمین است زمین گرد است

تویی که مرا دور زدی

فردا به خودم خواهی رسید

حال و روزت دیدنیست


اس ام اس خیانت


هر روز این عشق یک طرفه را طی می کنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس جریمه اش با من


اس ام اس خیانت


دوستت دارم را برای هر دویمان فرستادی

هم من ، هم او

خیانت می کردی یا عدالت ؟


اس ام اس خیانت


اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم

یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم


اس ام اس خیانت


باران همیشه می بارد

اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند

نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن

اس ام اس خیانت

اس ام اس خیانت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۶
مرتضی موسوی

اس ام اس خیانت