سایت تفریحی سوسیس

جوک عکس اس ام اس خرید اینترنتی آهنگ پیشواز

سایت تفریحی سوسیس

جوک عکس اس ام اس خرید اینترنتی آهنگ پیشواز

اس ام اس خداحافظی و خیانت

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۱۱ ب.ظ


اس ام اس خداحافظی و خیانت


جدایی هزار لیلی و مجنون دارد

جدایی بسی دل پر ز خون دارد

عاشق یک آرزو دارد جدایی

جدایی ولی بسیار عاشق دارد


اس ام اس خداحافظی و خیانت


جدایی طعم شیرینی ندارد

ولیکن چاره ای در سر نهان نیست

جدایی آسمان ها گریه دارد

ولی افسوس کان را آسمان نیست


اس ام اس خداحافظی و خیانت


به سرنوشت بیندیش که چگونه تصویر گر جدایی هاست

برمن خرده مگیر چراکه جبر زمانه

از آغاز هر زمانه از آغاز هر سلامی بدرود می رسد

خدا حافظ


اس ام اس خداحافظی و خیانت


خدا حافظ تو ای تنها سلام من

خداحافظ طلوع من غروب من

خداحافظ تو ای محبوب خوب من


اس ام اس خداحافظی و خیانت


گفتی خداحافظ

گفتم نمی خواهی مرا؟ باشد نخواه

اما ای کاش می گفتی چرا؟


اس ام اس خداحافظی و خیانت


از دست دادمت به راحتی یک نفس

به آسانی یک پلک

سخت ست ولی انگار باید بگویم خداحافظ

ای تمام آن چه دارای ام بودی در این روزگار سخت خداحافظ


اس ام اس خداحافظی و خیانت


ببین مرا چه گونه جادو کردی ؟

هنوز هم نمی توانم آن گونه که بودم باشم

هنوز هم نمی توانم مدت ها بعد از نبودنت

انسان دیگری را آنگونه که تو را ساختم  برای خود بسازم

سخت ست  اما خداحافظ


اس ام اس خداحافظی و خیانت


خداحافظ همیشه سخت ترین کلمه است برای بازگفتن

بر لب که بیاید دیگر باید رفت !

می روی ؟


اس ام اس خداحافظی و خیانت


و من از تو جدا ماندم ولی ای کاش میم ردم

برو دیگر که دل از غم رها کردم

خداحافظ

خداحافظ که دیگر بر نمی گردم


اس ام اس خداحافظی و خیانت


باشد می روم

اما چمدانم را با خود نمی برم

روزهای بی تو بودن به اندازه ی کافی سنگین است

اس ام اس خداحافظی

اس ام اس خداحافظی و خیانت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۸
مرتضی موسوی

اس ام اس خداحافظی